
BRANDING Z CELEM
Tożsamość i strategia marki
Celem brandingu jest zbudowanie wizerunku firmy, wywołanie u konsumentów skojarzeń i emocji, które będą kojarzyć się jednoznacznie z daną marką
Aby sprzedać skutecznie swoje produkty czy usługi przekaz reklamowy musi być spójny oraz skierowany do konkretnej grupy docelowej. Przekaz taki jest częścią procesu zwanego brandingiem.
Branding, czyli budowanie świadomości marki polega na kreowaniu i utrzymaniu pozytywnego wizerunku konkretnej marki w umysłach konsumentów. Marka jest koncepcją, którą klienci kojarzą z oferowanymi przez firmę produktami czy usługami. Jest ona ściśle związana z reputacją. Aby marka była kojarzoną z dobrą jakością musi mieć dobrą reputację i wierną grupę stałych klientów.
Najczęściej stosowane metody budowania świadomości marki to dobór odpowiedniej nazwy marki, logo, hasła reklamowego, adresu strony internetowej, ogólnego wzoru wyglądu oraz przekazu materiałów reklamowych. Wszystkie te sposoby muszą być ze sobą powiązane, stanowić spójną całość przekazu marketingowego, oraz być skierowane do konkretnej grupy docelowej.
Branding
Identyfikacja wizualna
Tworzymy nowe identyfikacje marek dla startupów / odświeżamy marki które potrzebują nowego wizerunku.
Zapraszamy wszystkie firmy które jeszcze nie stworzyły swojej marki i potrzebują pomocy w zakresie strategii i pełnego wdrożenia brandingu.
Nasz Dyrektor Kreatywny będzie pracował z Tobą na każdym etapie projektu.

Agencja Multimedialna MobRad
Zapoznaj się z naszymi realizacjami.
Prowadzisz firmę i chcesz stworzyć nowy brand? A może w Twoim biznesie już czas na rebranding?
Skontaktuj się z nami przeprowadzimy Cię przez proces re/brandingu.